• Innowacja Pedagogiczna steward/stewardessa

    Cele szczegółowe innowacji i sposoby ich realizacji:

    poszerzenie wiedzy z zakresu obsługi ruchu lotniczego, poznanie specyfiki pracy na lotnisku i obsługi terminali, zapoznanie się z procedurami bezpieczeństwa w transporcie lotniczym, zwiększanie zakresu branżowych umiejętności językowych, spotkania z pracownikami lotniska i stewardessami, realizacja zajęć praktycznych w porcie lotniczym, zajęcia z wizażystką, poszerzenie wiedzy z zakresu savior-vivre'u i kultury osobistej.

    więcej...

  • Cechy człowieka, pożądane w pracy hotelarza pięknie ilustrują słowa Janusza Korczaka: ,,Być człowiekiem znaczy posiadać kryształową moralność, nieograniczoną tolerancyjność, do pasji posuniętą pracowitość, dążyć do ciągłego uzupełniania swego wykształcenia, pomagać innym’’. W hotelarstwie dominuje relacja człowiek - człowiek i najważniejszym podmiotem jest Gość.  Hotelarstwo jest wyjątkową branżą z pięknymi tradycjami, w której staramy się tworzyć dla Gości ,,dom poza domem’’, poznajemy nowych ludzi, ciągle coś się dzieje. Zapraszamy na kierunek TECHNIK HOTELARSTWA

    więcej...

  • Lubisz podróże, często planujesz wakacje, chciałbyś w przyszłości prowadzić własne biuro podróży - kształć się u nas wybierając kierunek TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ

    więcej...

  • Interesujesz się gastronomią, Wybierz jeden z kierunków: TECHNIK ŻYWIENIA I USŁUG GASTRONOMICZNYCH, KELNER

    więcej...

Technik Hotelarstwa z innowacją Stewardessa

PDF Drukuj Email
Ocena użytkowników: / 8
SłabyŚwietny 
Wpisany przez Administrator    piątek, 20 kwietnia 2018 00:00

Technik Hotelarstwa

Pobierz

fragmenty filmu pobrano z źródło: http://www.ohpdlaszkoly.pl/ubaza.php?idkg=112


1.    Nazwa zawodu: Technik hotelarstwa z innowacją stewardessa/steward- profesjonalista gościnności

2.    Czas trwania nauki: 4 lata

3.    Zdobyte umiejętności:
Absolwent szkoły kształcący się w zawodzie technik hotelarstwa będzie profesjonalistą gościnności przygotowanym do wykonywania następujących zadań zawodowych:

  • prowadzenia działalności promocyjnej oraz sprzedaży usług hotelarskich;
  • rezerwowania usług hotelarskich;
  • wykonywania prac związanych z obsługą gości w recepcji;
  • przygotowywania jednostek mieszkalnych do przyjęcia gości;
  • przygotowywania i podawania śniadań w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie;
  • przyjmowania i realizacji zamówień na usługi hotelarskie .

4.    Miejsca odbywania praktyk:
Szkoła organizuje praktyki zawodowe w podmiotach zapewniających rzeczywiste warunki pracy właściwe dla nauczanego zawodu w wymiarze 8 tygodni (320 godzin).
Jakość świadczonych usług, profesjonalizm oraz możliwości realizowania się uczniów są priorytetem w wyborze obiektów do odbywania praktyk zawodowych.
Uczniowie decydują, w którym z dostępnych obiektów chcą odbywać praktyki.

  • Hotele z którymi współpracujemy obecnie:
  • Hotel DeSilva Inn Katowice Airport
  • Hotel Vacanza Siemianowice Śląskie
  • Hotel Neo Tarnowskie Góry
  • Hotel Aslan Tarnowskie Góry
  • Hotel Pałac Kawalera Świerklaniec
  • Hotel Prestige Siewierz
  • Hotel Pałac Wiśniewski Piekary Śląskie
  • Hotel Imperium Piekary Śląskie
  • Hotel Bristol Bytom
  • Willa Ambasador Zabrze

5.    Możliwości zatrudnienia:
Absolwent szkoły kształcącej w zawodzie technik hotelarstwa może być zatrudniony na stanowiskach technika w:

  • recepcji i części parterowej hotelu;
  • części noclegowej hotelu;
  • hotelowym dziale gastronomicznym;
  • obiektach bazy noclegowej: hotelach, motelach, pensjonatach, kempingach, schroniskach, domach wycieczkowych, polach biwakowych oraz w ruchomej bazie noclegowej: promowej, kolejowej, żeglugowej, lotniczej.

 

  • Ponadto może prowadzić własną działalność gospodarczą w zakresie świadczenia usług noclegowych.
  • Technik hotelarstwa może być również zatrudniony w organach administracji samorządowej, zajmującymi się usługami hotelarskimi, a także w branżowych organizacjach i stowarzyszeniach.

6.    Informacje o zawodzie
Cechy człowieka, pożądane w pracy hotelarza pięknie ilustrują słowa Janusza Korczaka:
,,Być człowiekiem znaczy posiadać kryształową moralność, nieograniczoną tolerancyjność, do pasji posuniętą pracowitość, dążyć do ciągłego uzupełniania swego wykształcenia, pomagać innym’’.
W hotelarstwie dominuje relacja człowiek - człowiek i najważniejszym podmiotem jest Gość. Prawdziwy hotelarz powinien kierować się zasadami savoir vivre'u, którego podstawowymi zasadami są:

  • uśmiech,
  • uprzejmość,
  • życzliwość,
  • punktualność,
  • dyskrecja,
  • lojalność,
  • grzeczność.

Hotelarstwo jest wyjątkową branżą z pięknymi tradycjami, w której staramy się tworzyć dla Gości ,,dom poza domem’’, poznajemy nowych ludzi, ciągle coś się dzieje.

Innowacja Pedagogiczna steward/stewardessa

 

Kształcenie odbywa się w cyklu 4-letnim, jednak autorskie przedmioty z zakresu funkcjonowania personelu pokładowego pojawią się podczas pierwszych trzech lat nauki.

Cele szczegółowe innowacji i sposoby ich realizacji:

 

  • poszerzenie wiedzy z zakresu obsługi ruchu lotniczego,
  • poznanie specyfiki pracy na lotnisku i obsługi terminali,
  • zapoznanie się z procedurami bezpieczeństwa w transporcie lotniczym,
  • zwiększanie zakresu branżowych umiejętności językowych,
  • spotkania z pracownikami lotniska i stewardessami,
  • realizacja zajęć praktycznych w porcie lotniczym,
  • zajęcia z wizażystką,
  • poszerzenie wiedzy z zakresu savior-vivre'u i kultury osobistej.

 


Serdecznie zapraszamy na kierunek technik hotelarstwa z innowacją stewardessa/steward

Prezentacja kierunku Technik Hotelarstwa do pobrania po kliknięciu w zdjęcie.

Poprawiony: poniedziałek, 23 kwietnia 2018 10:44
 
Tutaj jesteś:

Kontakt

Zespół Szkół
Gastronomiczno-Hotelarskich

Dyrektor: Tomasz Respondek
Wicedyrektor: Wiesława Paduch

ul. Karola Miarki 17
42-600 Tarnowskie Góry

tel/fax. (032) 285 38 61
e-mail: zsghtg@poczta.onet.pl

NIP: 645-12-20-451
REGON:

mapa - google maps

FILM PROMOCYJNY

Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 9 gości